چرا سوسیس و کالباس دست ساز و ارگانیک را بدون ضرر می دانند؟

 

بزرگ‌ترین دلیل برای درست کردن سوسیس‌های خانگی این است که بدانید دقیقاً مواد تشکیل دهنده آن چیست، گوشت از کجا آمده است و بتوانید سوسیس‌هایی را متناسب با رژیم‌های غذایی خاص بدون گلوتن، بدون لاکتوز و غیره درست کنید.

سوسیس و کالباس یکی از محبوب ترین غذاها در دنیا هستند . با این حال همیشه این نگرانی وجود دارد که چه چیزی داخل سوسیس و کالباس ها می رود. راه کنترل این موضوع این است که خودتان اقدام به درست کردن آن بکنید .

ما در سورن محصولاتی با بالا ترین کیفیت گوشت و بدون گلوتن تولید کردیم تا دیگر ضرری سلامتی شما را تهدید نکند.

شاید شما یک رژیم غذایی خاص بدون گلوتن، کم چرب یا آلرژی به مواد خاصی دارید؟

صرف نظر از این، سوسیس ها را می توان مطابق با نیازها و ذائقه شما تهیه کرد. خرید گوشت ارگانیک آزاد از بازار یا قصابی تضمین می کند که سوسیس با کیفیتی دارید که در سورن این کار را به راحتی برای شما انجام داده ایم.

هنگام استفاده از مخلوط های سوسیس، همیشه بررسی کنید که هیچ رنگ مصنوعی، تقویت کننده های مصنوعی ماندگاری،  مونو سدیم گلوتامات (افزایش دهنده طعم) در ترکیبات وجود نداشته باشد تا به یک سوسیس طبیعی دوست داشتنی برسید. این مواد فقط در تولید انبوه مورد نیاز هستند زیرا به ماندگاری طولانی نیاز دارند.

آنها همچنین می توانند دارای موادی مانند مونو سدیم گلوتامات باشند اما ما در سورن حتی در تولیدات انبوه نیز از این مواد استفاده نمی کنیم زیرا که شعار ما حس یک طعم واقعی است و به همین دلیل نیازی به استفاده از این مواد برای بالا بردن طول عمر محصولات را نداریم.

چه کسی سوسیس و کالباس را دوست ندارد مخصوصاً سوسیس و کالباس دست ساز و ارگانیک .

تهیه آن بسیار ساده، آسان، خوشمزه و عملا سیر کننده است ولی هزینه و زمان زیادی را از شما می گیرد که با خرید از محصولات سورن می توانید دقیقا همان طعم و لذت را با خیالی آسوده تجربه کنید.
با این حال، برخی از مردم و حتی متخصصان بهداشت ادعا می کنند که سوسیس و کالباسی که از فروشگاه می گیریم ممکن است برای سلامتی ما مضر باشد به همین دلیل است که در سورن محصولات با بالاترین کیفیت گوشت و بدون گلوتن در حال تولید می باشد و برای سلامتی شما بدون ضرر است.

محصولات سورن در واقع همان سوسیس و کالباس های خانگی و اورگانیک هستند که در حجم بالا تولید و در اختیار شما قرار داده شده است تا حس یک طعم واقعی را به شما هدیه دهد.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش